Stávka

22.10.2017

Vážení pacienti, dne 18.10.2017 se připojuji ke stávce, ordinace bude uzavřena. V případě akutních stavů (ohrožující život nebo zdraví) volejte linku 155. V době od 8,00 hod. do 13,00 hod. budu soustavně na e-mailu, kde mě budete moci kontaktovat, během několika minut budu reagovat. V úterý 17.10. a ve čtvrtek 19.10. budeme celý den přijímat i neobjednané pacienty. Velice děkuji za pochopení.Na co chci JÁ upozornit ?- v prvé řadě na postupné snižování kvality zdravotní péče v ČR, nyní nemluvím o přístrojovém vybavení, ale dlouhých čekacích lhůtách (namátkou..jak je možné, že se čeká na ultrazvuk 2 měsíce ??!!, na neurologické vyšetření 3m ??!!!, na rehabilitaci 2m ??!!!)- na špatnou komunikaci mezi ambulantní a nemocniční sférou- na faktickou nemožnost svobodné volby lékaře (státem to sice máme garantováno, ale prakticky to nefunguje, pacient je kolikrát rád, že ho někde vezmou, o výběru nemůže být ani řeč...)- nižší dostupnost kvalitní nemocniční péče- na chování zdravotnického personálu k pacientům a naopak...Berte to tak, že i já jsem někdy v roli pacienta..bohužel

Na co se upozorňuje touto STÁVKOU ?

- E-recept: vy, co mě znáte, tak víte, že s tím problém nemám, naopak..je pravda, že většina starších a i dost mladších lékařů s tím problém mají, ale dle mého soudu bylo na zřízení dost času....jako problém vidím to, že ne všude opravdu dobře funguje internet, když stát požaduje povinnost vydávat E-recepty, tak atˇ zajistí 100% dostupnost internetu po celé ČR, v neposlední řadě E-recept v tuto chvíli nefunguje tak, jak bylo deklarováno, nefunguje nic jiného než přeposílání přes internet/sms...

- EET...........v podstatě je mi to jedno, účtenky dávám všem, tak mě to bude stát o tři vteřiny času navíc, takže neřeším

- větší pravomoci pro praktické lékaře

- předepisování některých léků

- provádění některých vyšetření, která stejně děláme, ale proplacené to nemáme (např. předoperační vyšetření...)

- navýšení kapitačních a výkonových plateb.... 9 let se platby nezvedly, samozřejmě nechci tvrdit, že praktičtí lékaři umírají hlady, nicméně finanční náklady rostou - chceme si kupovat nové přístroje a zpřístupnit vám vyšetření přímo v ordinaci, pacienti z toho mají profit a nás (teď tedy mluvím spíš za sebe:-) ta práce pak víc baví :-) mám z toho prostě dobrý pocit...ale to je tak všechno :-))

Přeji příjemný podzim ! :-)